to je prostě trh. Běžný člověk si nebude kupovat kalendář za 300,-. Koupí si kalendář za 80 s fotkami z fotobanky a nějaké zubatiny a pixely prostě neřeší. Je mu to jedno. Na konci roku kalendář vyhodí. Je to spotřební zboží. A mimochodem, kdyby po té vysoké kvalitě byla poptávka, byla by vyžadována. Jenže ona není...
Odpovědět3 1
RF
|
2.2.201219:34
Nějak mi uniká, proč se v dnešní době ještě kupují nástěnné kalendáře. Jistě to nebude kvůli určení data. Spíše jsem tento produkt vždycky chápal jako jisté variabilní vizuální osvěžení interiéru, pro potěchu oka. A v tom mi právě nesedí ty pramalé požadavky na kvalitu. Ještě bych pochopil téma koťátek, kde je hlavní pouze míra roztomilosti, ale jinak...
Odpovědět1 1
Při pohledu na tu hrůzu, která se čím dál tím častěji objevuje v kalendářích, knihách apod. opravdu zůstává rozum stát. Je to zajímavé, že my, kteří si fotíme pro radost, tj. neživí nás to, pouze nás to stojí nemalé peníze, podobné hrůzy ihned mažeme z paměťových karet. Těžko říct kde se berou ty barevně přesaturované krajinky, vypálené oblohy, špatně zaostřené portréty a další hrůzy. Evidentně ale někomu schází soudnost a tak své výtvory nabídne. Inu, proč ne? Pokud ale i protistrana ztratila soudnost, pak se nelze divit, že se podobné fotografie tisknou. Je to úpadek kvality, který je ale charakteristický pro celou dnešní dobu a netýká se pouze fotografie.
Odpovědět5 2
Ano, ano, ano a bohužel :(
Odpovědět0 0